Povečaj pisavo
> Splošni pogoji

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine www.europadonna.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.europadonna.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja Združenje Europa Donna Slovenija, Vrazov trg 1, 1000 Ljubljana, matična številka: 1204076000, davčna številka: 71753281, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.europadonna.si, pravice in obveznosti uporabnika (kupca) in trgovine (prodajalca) ter urejajo poslovni odnos med Združenjem Europo Donna Slovenija in kupcem.

Uporabnika (kupca) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik (kupec) je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Z vpisom podatkov v spletno trgovino www.europadonna.si gost pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini www.europadonna.si.

ZASEBNOST PODATKOV

V Združenju Europa Donna Slovenija in v naši spletni trgovini www.europadonna.si spoštujemo vašo zasebnost ter varujemo vaše podatke. Poslujemo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

Vaši osebni podatki, njihovo zbiranje in uporaba so predstavljeni v Politiki varstva osebnih podatkov.

Vrsta zahtevka
Seznanitev
E-naslov
Dodaten komentar

NAROČANJE-SKLEPANJE POGODB NA DALJAVO

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem spletno trgovino www.europadonna.si in uporabnikom (kupcem) je v spletni trgovini www.europadonna.si sklenjena v trenutku, ko www.europadonna.si kupcu pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše Europa Donna Slovenija naročilo je bilo sprejeto!). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za www.europadonna.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajne pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.europadonna.si.

DOSTOPNOST, VELJAVNOST PONUDBE in CENE

Spletna trgovina www.europadonna.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:

  • podatke o združenju www.europadonna.si (ime in sedež združenja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen).

Spletna trgovina www.europadonna.si se kot ponudnik ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na spletni strani, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega in slikovnega materiala. Fotografije in dejanski izgledi izdelka se namreč lahko razlikujejo.

Cena

Cena je cena po kateri prodajamo posamezen artikel. Vse cene v spletni trgovini so v evrih in ne vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

V spletni trgovini www.europadonna.si skušamo čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni roki in cene nenehno spreminjajo, tako da obstaja možnost, da ne uspemo istočasno s spremembo le-teh popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru kupca obvestimo o spremembi ter omogočimo preklic oziroma zamenjavo naročenega izdelka.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE, VRAČILO BLAGA/VRAČILO KUPNINE IN MENJAVA BLAGA

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (kupec) (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik (kupec) sporoči na e-naslov prodajalca: trgovina@europadonna.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tukaj.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik (kupec) prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Združenje Europa Donna Slovenija, Vrazov trg 1, 1000 Ljubljana..

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik (kupec) mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik (kupec). Potrošnik (kupec) artiklov ne sme uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik (kupec) sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik (kupec) odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika (kupca) v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kadar je bil artikel ob sklenitvi pogodbe dostavljen na dom pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, ga prodajalec prevzame na lastne stroške, če zaradi narave artikla le-tega ni mogoče vrniti na običajen način po pošti.

Potrošnik (kupec) nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika (kupca), ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Združenje vrne prejeta plačila potrošniku (kupcu) z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik (kupec) izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik (kupec) zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Potrošniku (kupcu) se vrne le vplačani znesek.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Menjava blaga

Potrošnik (kupec) ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju preko priloženega obrazca za menjavo blaga pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago. Obrazec nam lahko dostavi preko elektronske pošte trgovina@europadonna.si ali pa na naslov sedeža združenja. Potrošnik (kupec) mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije potrošnik (kupec). Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije prodajalec www.europadonna.si. V kolikor prodajalec ne zmore v roku 15 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago, se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.

Postopek vračila/menjave

– Pri vračilu blaga morate priložiti Obrazec za odstop od pogodbe artiklov ter kopijo računa;

– Naslov za vračilo blaga je: Združenje Europa Donna Slovenija, Vrazov trg 1, 1000 Ljubljana;

– Priporočamo da za vračilo blaga uporabite dostavno službo, kjer lahko sledite pošiljko, ali pa Pošto Slovenije. Blago je potrebno ustrezno pripraviti za transport, da bo blago vrnjeno nepoškodovano.

– Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj.

– Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

– za tisk obrazca, kliknite tukaj na OBRAZEC.

STVARNA NAPAKA

Kaj je stvarna napaka?

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Primernost artikla za normalno rabo se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina www.europadonna.si omogoča naslednja dva načina plačila:

  1. Po predračunu: z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu* –
  2. S Pay Pal-om

*Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

DOSTAVA

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za vsa naročila nad 65,00 € je dostava brezplačna*, razen za posebne dostave oziroma v času posebne akcije »brez poštnine«.

Za nas pakete na območju Slovenije dostavlja Pošta Slovenije.

Paket gre od nas najkasneje v 3 delovnih dneh po prejemu plačila.

Strošek dostave

Tabela stroškov dostave in osebnega prevzema:

Dostava naročil s Pošto Slovenije do 65,00 € 3,80 €

Dostava naročil nad 65,00 €* Brezplačno

*Ne velja za posebne dostave.

Dostava kamorkoli na območju Slovenije

Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

NAROČANJE

Kako naročim izdelke v spletni trgovini www.europadonna.si?

Da bi naročili izdelke iz naše trgovine, jih morate najprej dati v nakupovalni voziček in nato nadaljevati pot do blagajne. Izdelki izberete s preprostim klikom in ga dodate v košarico.

Vsi izdelki, ki so prikazani, so na zalogi in pripravljeni za dostavo. Ko najdete izdelek, ki ustreza vašim potrebam, kliknite na gumb “V košarico”. V košarico lahko dodate več izdelkov in jih brez težav tudi odstranite iz nje.

1. Korak: Urejanje košarice

V tem koraku lahko iz košarice ostranite izdelke, ki jih ne želite naročiti s tem, da kliknete na gumb “X”. Spremenite lahko tudi količino želenih izdelkov v kvadratku “Količina”.

Ko je nakupovalna košarica urejena, lahko nadaljujete s oddajo naročila tako, da kliknete na gumb “Nadaljuj na blagajno”, ki se nahaja na desnem spodnjem delu zaslona z vašo nakupovalno košarico.

2. Korak: Podatki za dostavo in izbira plačila

V obrazec vpišete Podatke za račun in dostavo in izberete način plačila.

V tem koraku spet pregledate nakupovalno košarico in vaše podatke za račun in dostavo ter na koncu izberete še način plačila in dostave. Ko vse izberete, kliknete na gumb v spodnjem desnem delu zaslona z vašo nakupovalno košarico »Kupite sedaj«.

Naročilo ne bo odposlano, dokler ne prejmemo plačila na naš bančni račun preko PayPal-a ali bančnega nakazila.

3. Korak: Zaključek naročila

Uspešno ste oddali naročilo. Spletna stran vam sporoči:

Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.

PRITOŽBE IN SPORI

Spletna trgovina www.europadonna.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti trgovina@europadonna.si ali po klasični pošti na naslov:

Združenje Europa Donna Slovenija
Vrazov trg 1
1000 Ljubljana

Spletna trgovina www.europadonna.si mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Spletna trgovina www.europadonna.si si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža združenja.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Združenje Europa Donna Slovenija ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Združenje Europa Donna Slovenija, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.