Ob mednarodnem mesecu osveščanja, rožnatem oktobru, so pri podjetju HOFER znova opominjali na pomembnost preventive. Tudi tokrat so podali roko Združenju Europa Donna Slovenija in s prodajo dobrodelnih šampinjonov v roza embalaži s pomočjo kupcev zbrali 8152 evrov. V petih letih so boju proti raku dojk namenili že več kot 35.000 evrov.
Rak dojk je najpogostejša oblika raka pri ženskah v Sloveniji. Ob tem je potrebno poudariti, da ga ob pravočasni diagnozi zaznamuje tudi visoka ozdravljivost, zato je osveščanje v obliki rednega samopregledovanja, aktivnega življenjskega sloga in uravnotežene prehrane, ključnega pomena. To poudarja tudi projekt Roza oktober v trgovinah HOFER, ki ga v sodelovanju z Združenjem Europa Donna Slovenija izvajajo že 5. leto zapored. Z nakupom šampinjonov v roza embalaži so skupaj s svojimi kupci letos zbrali rekordnih 8152 evrov.
Hvala za podporo
»Za nami je še en uspešen rožnati oktober, v katerem se že tradicionalno povezujemo s podjetjem HOFER. Roza šampinjoni so postali prepoznavni znak našega sodelovanja in skupne zaveze za osveščanje o pomenu zdravega načina življenja ter zgodnjega odkrivanja raka dojk. Že peto leto zapored so v podjetju zbrana sredstva od prodaje šampinjonov namenili aktivnostim Združenja Europa Donna Slovenija, s katerimi bomo nadgrajevali osveščanje o raku dojk,« so povedali v združenju in se ob tem zahvalili vsem, ki podpirajo njihova prizadevanja. »Iskrena hvala vsem kupcem, ki so nas podprli z nakupom “roza šampinjonov” in hvala podjetju HOFER, ki verjame v naše programe in nam pomaga pri širjenju naših sporočil.«
Zdravje je naša vrednota
Poleg tradicionalnih šampinjonov, ki osveščajo o pomenu uravnotežene prehrane, pri HOFERju ne pozabljajo tudi na vidik preventive v obliki samopregledovanja in aktivnega življenjskega sloga. »Skrb za vsesplošno zdravje je pomemben vidik našega poslovanja. Pri HOFERju skozi svoje delovanje poudarjamo pomembnost dolgoročnih odnosov, zato smo veseli, da sodelovanje z Združenjem Europa Donna Slovenija podpirajo tako naši kupci, kot tudi zaposleni,« so povedali pri podjetju HOFER in dodali, da je skoraj 2000 zaposlenih v opomin, da je zdravje vrednota, ki zahteva našo vsakodnevno skrb, skozi mesec oktober nosilo simbolično roza pentljo, prejeli pa so tudi zaščitne maske v roza barvi, ki jo povezujemo z osveščanjem o raku dojk oz. modri barvi, ki je posvečena raku prostate.
Za vsak paket šampinjonov, kupljen meseca oktobra, je HOFER 10 centov namenil preventivnim programom osveščanja o pomenu zdravega načina življenja in zgodnjega odkrivanja raka dojk Združenja Europa Donna Slovenija.
Združenju Europa Donna Slovenija so v dosedanjih prizadevanjih namenili že več kot 35.000 evrov.