Povečaj pisavo
> Skupnost Europa Donna > Europa Donna piše > HOFER namenja 8152 evrov za boj proti raku dojk

HOFER namenja 8152 evrov za boj proti raku dojk

V podjetju HOFER so v rožnatem oktobru tudi letos opominjali na pomembnost preventive in s prodajo dobrodelnih šampinjonov v roza embalaži s pomočjo kupcev zbrali 8152 evrov, ki jih namenjajo Združenju Europa Donna Slovenija.
Ob mednarodnem mesecu osveščanja, rožnatem oktobru, so pri podjetju HOFER znova opominjali na pomembnost preventive. Tudi tokrat so podali roko Združenju Europa Donna Slovenija in s prodajo dobrodelnih šampinjonov v roza embalaži s pomočjo kupcev zbrali 8152 evrov. V petih letih so boju proti raku dojk namenili že več kot 35.000 evrov.
Rak dojk je najpogostejša oblika raka pri ženskah v Sloveniji. Ob tem je potrebno poudariti, da ga ob pravočasni diagnozi zaznamuje tudi visoka ozdravljivost, zato je osveščanje v obliki rednega samopregledovanja, aktivnega življenjskega sloga in uravnotežene prehrane, ključnega pomena. To poudarja tudi projekt Roza oktober v trgovinah HOFER, ki ga v sodelovanju z Združenjem Europa Donna Slovenija izvajajo že 5. leto zapored. Z nakupom šampinjonov v roza embalaži so skupaj s svojimi kupci letos zbrali rekordnih 8152 evrov.
Hvala za podporo
»Za nami je še en uspešen rožnati oktober, v katerem se že tradicionalno povezujemo s podjetjem HOFER. Roza šampinjoni so postali prepoznavni znak našega sodelovanja in skupne zaveze za osveščanje o pomenu zdravega načina življenja ter zgodnjega odkrivanja raka dojk. Že peto leto zapored so v podjetju zbrana sredstva od prodaje šampinjonov namenili aktivnostim Združenja Europa Donna Slovenija, s katerimi bomo nadgrajevali osveščanje o raku dojk,« so povedali v združenju in se ob tem zahvalili vsem, ki podpirajo njihova prizadevanja. »Iskrena hvala vsem kupcem, ki so nas podprli z nakupom “roza šampinjonov” in hvala podjetju HOFER, ki verjame v naše programe in nam pomaga pri širjenju naših sporočil.«
Zdravje je naša vrednota
Poleg tradicionalnih šampinjonov, ki osveščajo o pomenu uravnotežene prehrane, pri HOFERju ne pozabljajo tudi na vidik preventive v obliki samopregledovanja in aktivnega življenjskega sloga. »Skrb za vsesplošno zdravje je pomemben vidik našega poslovanja. Pri HOFERju skozi svoje delovanje poudarjamo pomembnost dolgoročnih odnosov, zato smo veseli, da sodelovanje z Združenjem Europa Donna Slovenija podpirajo tako naši kupci, kot tudi zaposleni,« so povedali pri podjetju HOFER in dodali, da je skoraj 2000 zaposlenih v opomin, da je zdravje vrednota, ki zahteva našo vsakodnevno skrb, skozi mesec oktober nosilo simbolično roza pentljo, prejeli pa so tudi zaščitne maske v roza barvi, ki jo povezujemo z osveščanjem o raku dojk oz. modri barvi, ki je posvečena raku prostate.
Za vsak paket šampinjonov, kupljen meseca oktobra, je HOFER 10 centov namenil preventivnim programom osveščanja o pomenu zdravega načina življenja in zgodnjega odkrivanja raka dojk Združenja Europa Donna Slovenija.
Združenju Europa Donna Slovenija so v dosedanjih prizadevanjih namenili že več kot 35.000 evrov.