Nakup rožnatih izdelkov za podporo združenju
V rožnatem oktobru smo se povezali z nekaterimi podjetji, ki so z “rožnatimi izdelki” podprli delovanje združenja in širili sporočila o pomenu preventive in zgodnjega odkrivanja raka dojk. Iskrena hvala vsem podjetjem za sodelovanje in za donirane zneske.
dm za žensko zdravje
V sklopu projekta Zdravje žensk se je podjetje dm v rožnatem oktobru pridružilo osveščanju o pomenu zdravega načina življenja ter skrbi za svoje zdravje. V oktobru so pet odstotkov od vsakega prodanega izdelka naravne kozmetike namenili Združenju Europa Donna Slovenije ter tako zbrali 20.975,05 evrov za programe združenja. Na ta način želijo prispevati k osveščanju o zdravju žensk ter podpori bolnicam ob soočanju z boleznijo.
Telekom Slovenije in Samsung tudi letos z »rožnatima« mobiteloma
Telekom Slovenije in Samsung sta že 16. leto zapored s posebnima »rožnatima« mobiteloma in z donacijo v višini 10.000 evrov podprla Združenje Europa Donna Slovenija. V rožnatem oktobru sta se pridružila osveščanju o raku dojk ter priporočala uporabo aplikacije Breast test, ki ženske spodbuja k rednemu mesečnemu samopregledovanju dojk in vsakodnevni telesni dejavnosti.
Roza nakupi pri Afroditi
V Kozmetiki Afrodita so tudi letos rožnati oktober posvetili osveščanju o raku dojk. Izbrane izdelke so obarvali v roza ter ob vsakega nakupa 1 evro namenili združenju. Kupci so se ponovno izkazali, zbrani znesek so tudi letos v podjetju podvojili in donacijo v višini 6.162 evrov namenjajo za podporo programu Roza, ki bolnicam in njihovim svojcem nudi psihosocialno podporo ob soočanju z diagnozo rak.
Žito in Lidl Slovenija s Kruhom roza oktober
Žito in Lidl Slovenija sta že četrto leto zapored v oktobru, mesecu osveščanja o raku dojk združila moči. S posebnim kruhom poimenovanim Kruh roza oktober, ki so ga zasnovali v Žitu in se je sveže pečen prodajal v Lidlovi pekarni, sta podjetji skupaj podprli Združenje Europa Donna Slovenija in s prodanimi hlebčki zbrali 6.000 evrov za podporo programu ROZA.
Cedevita Pink grejp
Blagovna znamka Cedevita je tudi v letošnjem ooktobru podprla Združenje Europa Donna Slovenija s Cedevito Pink grejp v roza barvi in z odličnim okusom! S prepoznavno kampanjo »Bodi TU. Bodi CE« so naslovili pomen podpore bolnicam ob soočanju z boleznijo. Od prodajo Pink Grejp Cedevite so združenju namenili 2.500 evrov. Sredstva bodo namenjena programom za podporo bolnicam z rakom dojk.
Solgar izdelki v rožnatem oktobru
Podjetje Salvus Med d.o.o. se je letos pridružilo aktivnostim v rožnatem oktobru in Združenju Europa Donna Slovenija podarja 1 evro od vsakega prodanega Solgar izdelka. Kupci so z nakupom izdelkov zbrali 2.000 evrov in podprli aktivnosti osveščanja o raku dojk ter podporo bolnicam in njihovim svojcem.
Izvirska voda Zala – 1500 razlogov
Blagovna znamka Zala se je tudi letos kot dolgoletni podpornik združenja pridružila osveščanju v rožnatem oktobru. Posebna izdaja izvirske vode Zala z rožnato etiketo je opozarjala na pomen skrbi za svoje zdravje ter pozivala k donaciji v Sklad Mojce Senčar za podporo raziskavam raka. Na septembrskem WTA teniškem turnirju v Ljubljani so aktivno pozivali obiskovalce k donaciji v sklad, v zameno za izvirsko vodo Zala in pink Zala teniško žogico. Skupaj z SMS donacijami, direktnimi nakazil ter donacijo v blagu skupna vrednost donacije presega 2000 evrov
Avtobus Ljubljanskega potniškega prometa
Že deveto leto zapored smo v rožnatem oktobru v Ljubljani osveščali z “rožnatim avtobusom”. Do konca leta se na progah mestnega avtobusa Ljubljanskega potniškega prometa vozi BFF avtobus, ki nagovarja ženske k rednemu mesečnemu samopregledovanju dojk ter jih hkrati poziva, da samopregled priporočijo tudi svojim prijateljicam.
Tupperware “Pink set”
Podjetje Tupperware je v oktobru s prodajo “Pink seta”, paketa rožnate plastenke za vodo za večkratno uporabo in rožnate silikonske vrečke za shranjevanje živil podprla trajnost in zdrav življenjski slog. Del sredstev od prodaje so namenili Združenju Europa Donna Slovenija za podporo programom za bolnice in njihove svojce.
Acron
Ponovno se je osveščanju o raku dojk pridružilo tudi podjetje Acron. V galanterijah Bags&more ter papirnicah Office&more sta bili na voljo dve platneni nakupovalni torbi, podjetje Acron pa je del sredstev od prodaje v skupni vrednosti 1.000 evrov namenilo Združenju Europa Donna Slovenija.
Zahvala članicam, podpornikom in sponzorjem!
Iskrena hvala vsem, ki ste v letošnjem rožnatem oktobru poskrbeli, da so naša sporočila o pomenu zdravega načina življenja in zgodnjega odkrivanja odmevala po vsej Sloveniji. Rožnati oktober ne bi bil tako uspešen brez vas, naših članic, prijateljev, podpornikov in donatorjev ter medijev.