Povečaj pisavo
> Skupnost Europa Donna > Europa Donna piše > Žito in Lidl Slovenija sta nam predala donacijo v višini 5.000 evrov

Žito in Lidl Slovenija sta nam predala donacijo v višini 5.000 evrov

Žito in Lidl Slovenija sta Združenju Europa Donna Slovenija predala donacijo v višini 5.000 evrov. Sredstva, ki sta jih v skupni akciji s prodajo Kruha roza oktober zbirali v rožnatem oktobru, bodo namenjena za podporo programu ROZA.

Žito in Lidl Slovenija sta Europi Donni – Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk predala donacijo v višini 5.000 evrov. Sredstva, ki sta jih podjetji v skupni akciji s prodajo Kruha roza oktober zbirali v oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk, bodo namenjena za podporo programu ROZA.* Ta ponuja psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom ter drugim svojcem obolelih za rakom dojk in rodil.

Kruh roza oktober je bil zasnovan posebej za to skupno akcijo Žita in Lidla Slovenija. Podjetji sta namreč od vsakega prodanega hlebčka kruha skupaj donirali 0,5 evra za program ROZA, ki ga izvaja Europa Donna – Slovensko združenje za boj proti raku dojk . Poleg zbiranja sredstev za donacijo je bil projekt namenjen tudi ozaveščanju kupcev in zaposlenih v obeh podjetjih o tej najpogostejši obliki malignega obolenja žensk v razvitem svetu.

»Iskrena hvala podjetjema Žito in Lidl Slovenija za skupno pobudo, s katero smo zaznamovali rožnati oktober, mesec ozaveščanja o raku dojk, in opozorili na pomen skrbi za svoje zdravje. Hvala vsem kupcem, ki so z nakupom Kruha roza oktober prispevali k uspešnosti akcije. Zbrana sredstva bomo namenili za izvajanje programa ROZA, ki ženskam in njihovim ponuja podporo ob soočanju z diagnozo rak,« je ob predaji donacije v zahvalo povedala Radka Tomšič Demšar, podpredsednica Združenja Europa Donna Slovenija.

»Ob snovanju Kruha roza oktober smo si postavili cilj, da novi kruh z najboljšimi sestavinami telesu daje energijo in dodatno voljo, hkrati pa s krušno nalepko v obliki roza pentlje nosi ozaveščevalno sporočilo o preventivi pred rakom dojk, pa tudi o pomenu zdrave prehrane in skrbi za svoje zdravje. Veseli smo, da je bil naš cilj dosežen. S prodajo Kruha roza oktober smo skupaj z Lidlom Slovenija zbrali kar 5.000 evrov, za katere verjamemo, da bodo prispevali k izvajanju programa ROZA,« je poudarila Karmen Pangos, generalna direktorica Žita.

Lilijana Remich, direktorica skupnih služb v Lidlu Slovenija, je ob tem dodala, da so se z Žitom, ki je tudi sicer dolgoletni partner Lidla Slovenija, letos roza zgodbe lotili neposredno na prodajnih policah. »Zbrani znesek je dokaz, da so Lidlovi kupci Kruh roza oktober, ki je bil del pekovske premiere meseca, odlično sprejeli. Prav tako pa so ga lahko poskusili tudi naši zaposleni, ki so ga v nekoliko manjši različici prejeli zraven pentelj in informativnih brošur ob dnevu zdravih dojk. Poleg tega smo za zaposlene že peto leto zapored na naših komunikacijskih kanalih, predvsem v aplikaciji za zaposlene, pripravili številne vsebine, ki ozaveščajo o pomenu preventive in skrbi zase ter tako v okviru aktivnosti izžrebali tudi tri zaposlene, ki so prejele brezplačni klinični pregled dojk.«

Aktivacija zaposlenih

V Žitu in Lidl Slovenija so poleg ozaveščanja kupcev izvajali tudi različne ozaveščevalne aktivnosti. Tako so v oktobru pripravili številne vsebine o pomenu preventive pri bolezni raka dojk in pomembnosti preventivnega (samo)pregledovanja. Vsebine so delili na svojih družbenih omrežjih, spletnih straneh in v internih glasilih ter po drugih kanalih internega komuniciranja z zaposlenimi v obeh podjetjih. Še posebej pa so obeležili 15. oktober, dan zdravih dojk, ko so zaposlenim podarili roza pentlje, ozaveščevalne brošure in Kruh roza oktober. Dan je namreč namenjen širjenju informacij o pomenu zdravja dojk ter ozaveščanju o preprečevanju in zgodnjem odkrivanju raka dojk pri ženskah in dekletih.

Poleg Kruha roza oktober in ozaveščanja zaposlenih so v Lidlu Slovenija ob rožnatem oktobru o pomenu skrbi za svoje zdravje in dobro počutje ter k rednemu samopregledovanju spodbudili tudi sledilce družbenih omrežij.

Navdihujoče zgodbe

V Lidlu Slovenija so na facebooku so predstavili zgodbe štirih žensk, ki so prebolele raka. Iskrene izpovedi članic Združenja Europa Donna Slovenija Tanje Španić, Darje Rojec in Mojce Miklavčič so sledilce opomnile na to, kako pomembno je, da sebe postaviš na prvo mesto. V videu z dr. med. Špelo Dolec, ki je prav tako prebolela raka, pa so preverjali pomen pravilnih informacij oziroma resničnost mitov o raku dojk, ki krožijo v javnosti.

Zgodbe so dostopne tukaj: https://bit.ly/3ecfFbm

Rožnate ilustracije

V sodelovanju z znanimi slovenskimi oblikovalkami (Vido Igličar, Aljo Horvat, Nino Kovačič, Taro Drev, Ano Sneeringer ter Neo Likar in Nejo Zupan, ki sta se akciji na lastno pobudo pridružili naknadno) so uporabnice Instagrama nagovorili s posebej za to akcijo oblikovanimi ilustriranimi predlogami (templates) za Instagram Story. Z njimi so jih spodbudili k zavezi za redno pregledovanje dojk ter skrb za svoje zdravje in dobro počutje, obenem pa so lahko uporabnice Instagrama lahko povabile tudi svoje prijateljice, sorodnice in znanke, da storijo enako, s čimer so pomagale to pomembno sporočilo razširiti v medmrežje.

Ozaveščanju o pomembnosti pregledovanja dojk je ponavadi namenjen le mesec oktober, v  Lidlu Slovenija pa so si postavili za cilj, da bodo svoje sledilke na to opominjali skozi vse leto. V ta namen so znane slovenske oblikovalke pripravile privlačna ozadja za telefon z ženstveno noto, ki si jih uporabnice shranijo na telefon kot mesečni opomnik za samopregledovanje.

Povezavi do akcije: https://bit.ly/3kB1peF in https://bit.ly/3mya0z0