Solgar izdelki v rožnatem oktobru
Podjetje Salvus Med d.o.o. se pridružuje aktivnostim v rožnatem oktobru in Združenju Europa Donna Slovenija podarja 1 evro od vsakega prodanega Solgar izdelka. Sredstva bomo namenili za aktivnosti osveščanja o raku dojk ter podporo bolnicam in njihovim svojcem.
Afrodita – Roza nakupuj in prispevaj!
Kozmetika Afrodita tudi letos oktober posveča osveščanju o raku dojk in pomenu rednega mesečnega samopregledovanja. Izbrani izdelki v njihovih prodajalnah in v spletni trgovini so odeti v roza, z vsakim nakupom roza izdelka prispevate 1 evro, z nakupom roza favorita pa 5 evrov za prizadevanja Združenja Europa Donna Slovenija, pri osveščanju in podpori bolnicam in njihovim svojcem. Prav tako so pripravili aktivnost „Redno preglejuj, nežno neguj”, kjer izbranime vplivnice skozi uporabo Afroditinih roza izdelkov nagovarjajo javnosti k rednemu samopregledovanju.
Acron, d.o.o.: Bags&More in Office&More
Ponovno se osveščanju v rožnatem oktobru pridružuje podjetje Acron. V galanterijah Bags&More in papirnicah Office&More bo v oktobru na voljo prisrčna skodelica Kjut vajb, od vsake prodane pa bodo 1 evro namenili Združenju Europa Donna Slovenija. Skodelica bo na voljo s 30 odstotkom popustom.
Rožnati avtobus že deseto leto v Ljubljani
V sklopu rožnatega oktobra že deseto leto zapored po ljubljanskih progah vozi “rožnati avtobus”. Letos je avtobus Ljubljanskega potniškega prometa odet v podobo kampanje “Pretipaj še svoje”, ki nas prijazno opominja, naj si vzamemo čas za samopregled dojk, spoznamo njihovo strukturo in spremljamo morebitne spremembe, kot so zatrdline ali spremembe v obliki in teksturi.
Lidl Slovenija in Žito združena v Roza oktobru
Podjetji Žito in Lidl Slovenija sta ponovno združili moči in se povezali v skupni akciji – v rožnatem oktobru bodo v Lidlu ekskluzivno ponudili kruh poimenovan Kruh roza oktober, ki so ga zasnovali v sodelovanju z Žitom. Od vsakega prodanega hlebčka kruha bosta 0,50 evra namenila za Združenje Europa Donna Slovenija in program Roza za psihosocialno podporo bolnicam in njihovim svojcem. Hkrati bodo v podjetjih svoje zaposlene in kupce z različnimi aktivnostmi ozaveščali o raku dojk in preventivi.
Zmajevo gnezdo v rožnati barvi
Cedevita Olimpija tudi letos v sklopu družbeno odgovornega projekta “Zmajev nasmeh” ponovno sodeluje z Združenjem Europa Donna Slovenija. V okviru akcije #RozaOktober moštvo Cedevite Olimpije tekmo EuroCup; Cedevita Olimpija : Lietkabelis, 15. oktobra 2024, ob 18.30, posveča osveščanju o raku dojk, s prav posebnim začetkom tekme – ogrevanjem v rožnatih majicah, ter različnimi aktivnostmi na tekmi in skozi celotni mesec.
Modri Fon v rožnatem oktobru za dobrodelnost
Samsung v sodelovanju s Telekomom Slovenije tudi letos donira 10.000 EUR za Združenje Europa Donna Slovenija. Samsung in Telekom Slovenije že 17. leto zapored sodelujeta pri rožnatem oktobru in prispevata k osveščanju o zdravem načinu življenja in zgodnjega odkrivanja raka dojk. Ob tem priporočata uporabo aplikacije Breast Test, ki spodbuja ženske k rednemu mesečnemu samopregledovanju dojk in aktivnemu življenjskemu slogu. V rožnatem oktobru lahko izbirate med dvema Pink Ribbon mobiteloma: Samsung Galaxy S24 FE s priloženimi slušalkami Samsung Galaxy Buds3 in Samsung Galaxy A55 256 GB. S svojim nakupom tako tudi vi prispevate k skupni donaciji Združenju Europa Donna Slovenija. Letošnji obraz kampanje PinkRibbon je naša predstavnica Darja Molan.
Mimovrste – Rožnati oktober – izberi roza pentljico za skupno zmago!
Tudi podjetje Mimovrste se letos pridružuje akcijam osveščanja o raku dojk. V sodelovanju z izbranimi dobavitelji bodo v rožnatem oktobru od vsakega nakupa izbranih artiklov, označenih z roza pentljico, namenili 1 odstotek Združenju Europa Donna Slovenija, ki se zavzema za osveščanje o raku dojk in podporo bolnicam in njihovim svojcem ob soočanju z diagnozo.
Rožnati oktober na Letališču Ljubljana
Družba Fraport Slovenija, ki upravlja Letališče Ljubljana, se v oktobru že tradicionalno pridružuje prizadevanjem za boljše razumevanje in preprečevanje bolezni. V okviru rožnatega meseca bodo tudi letos z različnimi dejavnostmi osveščali svoje zaposlene in potnike o raku dojk.
Primark
Modni trgovec Primark v svoji kampanjo osveščanja o raku dojk z naslovom »S teboj smo«., ki poteka že četrto leto, prikaže pot petih žensk iz petih držav, ki so zbolele za rakom dojk. Kampanja vključuje globalno donacijo v višini več kot milijon evrov dobrodelnim organizacijam za boj proti raku v Evropi in ZDA, vključno z 10.000 evrov donacije v Sloveniji. Prepotrebna sredstva bodo namenjana osaveščanju, raziskavam in podpori za zdravljenje raka dojk.
Pickbox TV v rožnatem oktobru
Pickbox TV se tudi letos pridružuje aktivnostim v rožnatem oktobru. Rožnata pentlja, simbol osveščanja o raku dojk, bo vidna na programu Pickbox TV. Na spletni strani bo objavljena posebna stran, kjer bodo na voljo informacije o pomenu preventive in možnostih donacije.
Dobrodelne roza Vivas torbice
V podjetju Viva’s so za letošnji rožnati oktober pripravili omejeno izdajo rožnatih torbic, del izkupička od prodaje bodo namenili Združenju Europa Donna Slovenija. Kot ambasadorki projekta sta se v sodelovanje vključili naši članici Klara in Nea, prijateljici, ki sta se spoznali med soočanjem z diagnozo rak dojk, in sta s svojo zgodbo postali navdih za mnoge. Torbice so skrbno oblikovane in ročno izdelane v Sloveniji iz kakovostnega usnja, kar poudarja njihovo unikatnost in trajnost.
Oktober v Craft-alnici tudi letos obarvan rožnato.
Craft-alnica je spletna stran, ki povezuje dekleta v izdelovanju unikatnih voščilnic. Letos se že devetič zapored pridružujejo rožnatem oktobru. Podarjene rožnate voščilnice bodo polepšale praznične dni tistim, ki morajo v tem času ostati v bolnišnici. Izdelava voščilnic je prav posebna oblika terapije in tudi marsikatera izmed obolelih se zateka k njej.
Tupperware PinkOctober – Eco Bottle
Podjetje Tupperware bo v oktobru predstavilo “Pink set”, paket rožnate plastenke za vodo za večkratno uporabo in rožnate silikonske vrečke za shranjevanje živil. Del sredstev od prodanih setov v Sloveniji bo namenjen Združenju Europa Donna Slovenija. Akcija poteka v večih državah po Evropi. S setom podpirajo trajnost in zdrav življenjski slog.
Olivi Garden – Krtača in škarje za frizerje
Olivia Garden, belgijsko podjetje, ki po vsej Evropi distribuira visokokakovostna frizerska orodja, že vrsto let podpira organizacijo Think Pink Europe. Frizerji po vsej Evropi prodajajo omejeno izdajo krtač in škarij Olivia Garden, pri čemer se 1 € od vsake prodane krtače in 5 € od vsakega prodanega kompleta škarij donira organizaciji.
Olivia Garden za leto 2024 poudarja pomen samoskrbe in samopregledovanja.
Roza oktober v Tušu
V mesecu ozaveščanja o raku dojk so v Tušu za kupce pripravili ponudbo izdelkov z roza oznako.
Od vsakega nakupa označenih izdelkov podjetje Tuš prispeva del sredstev Združenju Europa Donna
za podporo njihovih prizadevanj v boju proti raku dojk.