Spar Slovenija - Roza račun kot opomnik

Spar Slovenija tudi letos sodeluje z Združenjem Europa Donna Slovenija, kjer obiskovalke nagovarja z vsakdanjim, a premišljenim opomnikom – roza računom. Z roza barvo in jasnim sporočilom račun pritegne pozornost in sporoča osrednjo misel kampanje: Življenje je največji bonus. Na hrbtni strani računa so natisnjena navodila za samopregled dojk. Tako na preprost način postane opomnik, ki v vsakdanjem ritmu življenja spomni ženske, da ne pozabijo nase. Da je skrb za zdravje pomembna in da lahko že nekaj minut naredi veliko razliko. Z majhnimi, a skrbno zasnovanimi koraki opozarjamo, da je preventiva lahko del vsakdana in da je prav vsak trenutek priložnost, da poskrbimo zase. Akciji se pridružujejo tudi blagovne znamke Pantene, Always, Oral-B in Venus. V oktobru bo 7 % odstotkov od nakupa izbranih blagovnih znamk za žensko nego v trgovinah Spar doniranih Združenju Europa Donna Slovenija za osveščanje o raku dojk.
Primark osvešča o raku dojk

Modna znamka Primark tudi letos predstavlja kampanjo za osveščanje o raku dojk »Mi smo z vami«, ki pripoveduje zgodbe resničnih žensk in spodbuja samopregledovanje ter podporo ženskam v vseh fazah bolezni. Kolekcija 49 izdelkov vključuje cenovno dostopne pooperativne nedrčke, nove oblike in žepke za dojke ter omejeno serijo izdelkov solidarnosti. V rožnatem oktobru bo Primark doniral 10.000 evrov Združenju Europa Donna, dodatna sredstva pa bodo zbirali na blagajnah trgovin.
Modri Fon v rožnatem oktobru – tehnologija, ki povezuje

Samsung in Telekom Slovenije že 18. leto sodelujeta z Združenjem Europa Donna Slovenija pri osveščanju o pomenu zgodnjega odkrivanja raka dojk in spodbujanju zdravega življenjskega sloga. V tem času sta prispevala že 180.000 evrov, kar je izredno pripomoglo k razvoju naših programov pomoči za ženske z diagnozo rak dojk in njihove bližnje. Ambasadorka letošnje kampanje Modri Fon PinkRibbon je članica združenja Irena Capuder, ki s svojo življenjsko izkušnjo spodbuja pogum in skrb zase. V ponudbi PinkRibbon Modri Fon oktobra lahko pri Telekomu Slovenije izberete enega od dobrodelnih mobitelov – Samsung Galaxy A56 256GB ali Samsung Galaxy A26 256GB. Z nakupom se tako tudi vi pridružite skupni zgodbi osveščanja in podpore.
Frondi: Ne puščaj (se) za jutri

Rožnatemu oktobru se pridružujejo tudi Kraševi vaflji Frondi. S pozivom “Ne puščaj (se) za jutri” tokrat ne govorijo o crkljanju s sladkim prigrizkom, temveč o nujnosti skrbi zase z rednimi preventivnimi pregledi. V sklopu projekta bo Kraš zagotovil sofinanciranje enega leta individualne psihoterapevtske pomoči 20 ženskam, ki se zdravijo zaradi raka dojk ali rakov rodil.
Mimovrste – Rožnati oktober - izberi roza pentljico za skupno zmago!

Podjetje Mimovrste se tudi letos pridružuje akcijam osveščanja o raku dojk. V sodelovanju z izbranimi dobavitelji bodo v rožnatem oktobru od vsakega nakupa izbranih artiklov, označenih z roza pentljico, namenili 1 odstotek Združenju Europa Donna Slovenija, ki se zavzema za osveščanje o raku dojk in podporo bolnicam in njihovim svojcem ob soočanju z diagnozo.
Tefal & Rožnati oktober – ACT FOR ALL, ACT FOR HER!

Podjetje SEB se z blagovno znamko Tefal letos pridružuje akcijam osveščanja o raku dojk. V sodelovanju z izbranimi trgovci Merkur, Big Bang, Harvey Norman, Jager, Mimovrste in Petrol bodo v rožnatem oktobru od vsakega nakupa izbranih malih gospodinjskih aparatov Tefal za pripravo hrane na zdrav način, označenih z roza pentljico, namenili en euro Združenju Europa Donna Slovenija, ki se zavzema za osveščanje o raku dojk in podporo bolnicam ter njihovim svojcem ob soočanju z diagnozo.
Afrodita - Roza nakupuj in daruj

V Kozmetiki Afrodita že deseto leto zapored ponosno stojijo ob strani Združenju Europa Donna Slovenija. Tudi letos oktober prelivajo v rožnate odtenke z osveščanjem o pomenu rednega samopregledovanja dojk. Za vse zveste kupce in podpornike so pripravili posebno akcijo “Roza nakupuj in daruj”, s katero bodo oktobra zbirali sredstva za programe združenja. Z vsakim nakupom v spletni trgovini ali na njihovih prodajnih mestih bodo prispevali svoj delček v mozaik pomoči in podpore ženskam v boju proti raku dojk. Pridružite se jim – skupaj lahko naredimo razliko in življenje obarvamo v najlepše odtenke roza!
Lidl Slovenija in Žito skupaj v podporo Roza oktobru

Podjetji Žito in Lidl Slovenija tudi letos združujeta moči v podporo Roza oktobru. V oktobru bo na voljo Kruh roza oktober, ki je nastal v sodelovanju obeh podjetij in bo na voljo tako v Lidlovih trgovinah kot na prodajnih mestih Žita. Od vsakega prodanega hlebca kruha bosta podjetji 0,50 evra namenili Združenju Europa Donna Slovenija. Tokrat bo zbran denar namenjen nakupu modelov dojk za učenje samopregledovanja.
Z vijolično-rožnatim avtobusom po Ljubljani

Letos še enajsto leto zapored po ljubljanskih progah vozi avtobus s sporočili Združenja Europa Donna Slovenija. Letos avtobus Ljubljanskega potniškega prometa združuje sporočila kampanje “Ne pozabi nase,” s katero združenje osvešča o rakih rodil in raku dojk. Skupno sporočilo nas opominja, da je skrb za zdravje enako pomembna kot naši vsakodnevni opravki.
Si si danes že vzela čas zase?

V Baby Centru verjamejo, da se skrb za družino začne pri skrbi za mamice. Z oktobrsko kampanjo Rožnata jesen skupaj z blagovno znamko otroške opreme Britax Römer opozarjamo na pomen preventive in osveščanja o raku dojk. Z vsakim nakupom izdelkov Britax Römer Dusty Rose želijo širiti sporočilo topline, podpore in odgovornosti do zdravja žensk ter podpreti Programe Združenja Europa Donna Slovenija.
Solgar izdelki v rožnatem oktobru

Podjetje Salvus Med d.o.o. se pridružuje aktivnostim v rožnatem oktobru in Združenju Europa Donna Slovenija podarja 1 evro od vsakega prodanega Solgar izdelka. Sredstva bomo namenili za aktivnosti osveščanja o raku dojk ter podporo bolnicam in njihovim svojcem.
Rožnati dežniki “Neustrašna”

Podjetje Acron, d.o.o., se s poslovalnicami Bags&More in Office&More pridružuje rožnatemu oktobru. V prodajo bodo umestili rožnate dežnike z napisom NEUSTRAŠNA, ki simbolizirajo pogum in podporo bolnicam in njihovim svojcem ter obenem osveščajo o pomembnosti samopregledovanja. Dežnik bo na voljo za 9,99 €, od vsakega prodanega pa bodo donirali 1 evro Združenju Europa Donna Slovenija. Vabljeni k nakupu dežnika in k podpori ženskam, ki se soočajo z rakom dojk.
Razstava "Zgodba številka 11" – umetnost, telo, tišina

Svila kot dotik, ki zakriva in razkriva hkrati. Pripoved o lepoti, ranljivosti in moči ženskega telesa bo novembra zaživela v Galeriji Fotografija. Deset intimnih podob, ovitih v nežnost, med njimi ena, ki nosi posebno zgodbo – zgodbo preizkušnje in ponovne celovitosti. Projekt Svila odpira prostor razmisleka tudi o raku dojk, bolezni, ki se je dotaknila številnih žensk in pouša sledi a rojeva tudi nove zgosbe. Razstava nas vabi k občutljivemu pogledu na telo in zdravje. Odprtje razstave bo novembra v Ljubljani.
Zmajevo gnezdo v rožnati barvi

Zmajevo gnezdo bo že tretje leto zapored obarvano rožnato. Košarkaški klub Cedevita Olimpija v sklopu družbenoodgovornega projekta Zmajev nasmeh drugo ponovno sodeluje z Združenjem Europa Donna Slovenija. Ljubljanski klub bo v sodelovanja z združenjem posvetil oktober osveščanju o raku dojk. Vse tekme v oktobru bodo skozi nagradne igre in aktivacije v znamenju rožnate barve in osveščanja navijačev ter širše javnosti. V okviru akcije #RozaOktober se bo moštvo Cedevite Olimpije, 14.10.2025, na tekmi proti Aris Midea Thessaloniki, v sklopu evropskega pokala, ogrevalo v posebnih ogrevalnih majicah rožnatih odtenkov.
Rožnati oktober s Krimovkami

Rokomentni klub Krim OTP Group Mercator oktober posveča sodelovanju z Združenjem Europa Donna Slovenija in osveščanju o raku dojk. Že v septembru so predstavnice združenja posebej za Krimovke pripravile pogovor o pomembnosti preventive in zgodnjega odkrivanja bolezni. Oktobrski domači tekmi proti madžarskemu FTC-ju (5. 10. ob 14. uri v Hali Tivoli) in romunskemu CSM-ju (25. 10. ob 18. uri v Areni Stožice) bosta v znamenju rožnate barve: od ogrevalnih majic in pentljic igralk do dogajanja na tribunah ter simbolne podobe kluba na družbenih omrežjih.
Oktober v Craft-alnici tudi letos obarvan rožnato

Craft-alnica je spletna stran, ki povezuje izdelovalke unikatnih voščilnic. Letos se že enajstič zapored pridružujejo rožnatem oktobru. Podarjene rožnate voščilnice bodo polepšale praznične dni tistim, ki morajo v tem času ostati v bolnišnici.Tudi tokratni sponzor akcije je Tina Baša in Najlepši par. Letošnji temi ustvarjanja pa sta: tresočka z roza pentljo in žepek z roza pentljo.
Roza oktober in moška moda

Društvo za boj proti raku Štajerske Maribor v sodelovanju s Katjo Toplak in slovenskimi oblikovalkami organizira modno revijo »Roza oktober in moška moda«, ki bo 13. novembra 2025 potekala v Hotelu Habakuk. Zbrana sredstva akcije »MAMOGRAF ZD MB«, bodo namenjena Radiološkemu oddelku Zdravstvenega doma dr. Adolfa Drolca Maribor. Deset slovenskih modnih oblikovalk bo izdelalo roza kreacije za modele – ženske, ki so prebolele raka. Vsaka oblikovalka bo odstopila del zneska od promocijske kreacije za podporo akciji.
Akcija »Pink Oktober«

- 1,00 € od vsakega prodanega para menstrualnih hlačk,
- 5,00 € od vsake prodane torbice (Limited »Pink October Edition«), ki so jo v skladu z namenom prodaje poimenovali Europa Donna.
Zahvala Občini Kostanjevica

Iskrena hvala Občini Kostanjevica ob Krki za rožnato volno. V okviru ustvarjalnih delavnic so naše članice iz nje spletle pentljice, ki osveščanjo o raku dojk. Z vašo podporo krepimo pomembno sporočilo kampanje Ne pozabi nase in spodbujamo skrb za zdravje žensk.